LUOKKAMME !

Viisain? - Juuli
Hiljaisin? - Sannis, Sasu, Markus ja TIETTY MINÄ
Surullisin? - ei kaits oo ketää sillai surullista..
Hauskin? - MINÄ, Mintsuliina ja Kim Possible
Tylsin?- öö Mallikas, Sannis, Sasu, Markus öö
Mukavin? - kaikki tytöt paitsi yks ja pojista öööö Possible
Taiteellisin? - thoinen bestani ja Oonamakkara
Huonoin piirtäjä? - minä
Tyttömäisin poika? - toniääliö
Poikamaisin tyttö? - Mintsumakarooni

2. Kenellä on

Hienoimmat vaatteet? - emt
Paras ääni? - Iiivari
Oudoimmat jutut? - varmaa minä :D
Hyvä matikkapää? - Iidis-Iivari, Jultsuveikkonen ja Mjärkys
Paras musiikkimaku? - mulla tietysti
Parhaat hiukset? - Makaroonilla


3. Kaikissa luokissa on ns.ryhmiä tai erikoisia henkilöitä. Kuka on luokkanne

Hevari? - Sannis
Pissis? - Eivät ole mein luokalle kerääntyneet
Fruittari? - JerQQQQudaa
Räppäri - Corollapoika
Punkkari? - mein lv tietty <333
Gootti? - Sannissssss
Skeittari? - Possiblepoika
Nörtti? - no hei minä<3<3<3<3<3<3<3

4. Kuka

Viittailee? - kaikki nää hikettäjät
Keikkuu aina tuolilla? - toniääliö
Kaatuu aina tuolilla? - ääliö ylläriylläri
Istuu oudosti? - kaikki
Ottaa kouluun mukaan aina karkkia/ruokaa yms? - siis ei me koskaa syödä mitää, nii en ainakaa minä lihota itteeni välkillä karkilla :D
Syö aina purkkaa? -
Tekee aina läksyt? - minä <33
Jättää läksyt tekemättä? - uimajänis
On aina mesessä? - minä en todellakaa