Mikä olet ? 8))

SUPERURHEILIJA!?

(x) Käyn lenkillä ! 8))
() Jumppaan ! 8))
() Juoksen aina rappuset ! 8))
(x) Olen EEENEERGIIINEEN !! 8DD (en tosin urheilullisella tavalla)
() Haluaisin kotiini kuntosalin !
() En ole sohvaperuna.
() Enkä muutenkaan istu paljoa.
() Harrastan jotain, mikä tarvitsee hyvän kunnon. 8D
() Hikoilu on kivaa !
() Tykkään rääkätä itteäni. 8'))

2/10

DATIS ?!

(x) Dataan.
() Joka päivä oon koneella. 8))
(x) Oon rekisteröitynyt monille sivuille.
(x) Mulle sanotaan, että oon liikaa konella. -________-
(x) Tulee sitä joskus yli 2 tuntiikin koneella istuttua. 8D
(x) Joskus syön tietsikan ääressä.
(x) Mulla on nettikamui.
(x) Pelaan myös tietokoneella.
(x) Kuuntelen musaa tietokoneella..
(x) Haluan/mulla on oma kannettava. 8))

9/10

WNB ?!

() Yritän pukeutuu samaan tyyliin, kun joku lukuisista Idoleistani ! 8)
() Mua sanotaan Wnb:ksi.
() Kuuntelen eniten purkkapoppii.
() Fanitan täysil yht Bändii/Artistii, ja yritän pukeutuu sen mukaisesti !
() Ihailen kouluni vanhimpia oppilaita.
() Oon ''suosittu''.
(x) Mulla on BESTAAAHH !
() Menen TÄYSILLÄ muodin mukana.
() Vaikka monet sanookin, etti mun vaatteet ois muotii. PAH ! 8O
() Lesoon välillä.

1/10

SUOSITTU ?!

(x) Mulla on paljon frendei !
() Jotkut jopa on sellasii, joiden kanssa en haluis olla missään tekemisis.
() Joka päivä mult kysytään, voinko olla.
() Nörtit, YÖK ! 8//
(/) Saan ihmiset tekee, mitä käsken. 8D
(/) Varsinkin nörtit palvoo maata, jalkojeni alla. ! 8))
(hah, senkun näkis) Moni poika on muhun kuses ! 8))
() Ja mulla on ollu yli 4 Poikkista. 8P
(x) Mulle ollaan oltu kateellisii.
(x) Nautin siitä, että mua katsotaan.

4/10

YKSINÄINEN ?!

() Säälin joskus itseäni. 8/
() Oon hiljainen.
(x) Mulla on netissä kamuja, niiden kaa on mukavaa jutella.
() Oon eniten yksin.
() Itken joskus yksin sitä, ettei mul oo paljoo kevereit.
() Oon/oon ollut koulu kiusattu.
() Mua syrjitään.
(x) Nautin perheeni seurasta.
(x) Mulla on lemmikki, ja sille mä juttelen paljonkin ! 8))
() En oo koskaan ollu '' suosittu '' 8/

3/10

LISSU ?!

() Pinkki On Paras.
() Kaappini pää värit on pinkki, valkonen ja muut vaaleet värit. 8))
(x) Omistan muovisii kaulahelmii. 8))
() Fruidet, NAMM ! 8)
() Daa !
() IhQ!
() Ihailen kouluni vanhimpii oppilait.
() Ja oon ollu kuses poikaan, jota en TOD. saa !
(x) Muutama luokkani poika on ollu kuses muhun.
() Ja mä niihin ! 8D

2/10

ELÄINRAKAS !?

(x) Turkikset pyllyyn !
(x) Samoin eläinrääkkäys!
(x) Ja eläinkokeet ! >8OO
() Kaikki eläimet on söpöi ! 8))
(x) Mulla on ainakin 3 eläinkuvioista vaatetta. 8D
() En tykkää nahkavaatteista, ainakaan aidoista ! 8((
() Enkä myöskään feikeistä.
() Pystyn juuri ja juuri syödä lihaa.
() Ja vain siksi, koska siitä saa vitamiinejä, ja muita terveellisiä aineita.
() Olen/Olen harkinnut alkavani vegeksi. 8))

4/10

SÖPÖILIJÄ !?

(x) Tykkään söpöistä jutuista.
(x) Omistan söpöjä juttuja. 8))
(x) Mulla on lemmikki, ja se on söpö !
(x) Jos näen jotain söpöä, huudahdan : '' Vähän söpö! '' Tai muuta vastaavaa.
(x) Mua on sanottu söpöksi. 8))
(x) Yks poika on söpö !
(x) Tiedän, mikä on enkuks söpö ! 8))
() Vauvat on söpöjä ! 8D
() Pinkki on söpö väri. 8))

7/10

LUKUTOUKKA !?

() Käyn usein kirjastossa.
() Vähintään kerran kahdessa viikossa.
() Lainaan aina kasan kirjoja. 8))
() Vähintään 3.
() Luen viikossa monta kirjaa. 8))
(x) Lukeminen on kivaa.
(x) Luen aina illalla...
(x) Joskus aina tosi myöhään.
() Mua on sanottu lukutoukaks. 8P
() Ja sitä mä kyllä oon ! 8))

3/10

BÄNDÄRI ?!

(x) Fanitan yhtä bändii...
(x) ihan kybäl !
() Mulla on lempibändini fanipaita.
() OOn nähny lempibändini livenä. 8))
() Kuljen porukassa, jossa kaikki fanittaa samaa bändii. 8))
(x) Pukeudun musiikkimakuni mukaan. 8)
(x) Oon vannoutunut fani !
(x) Jotkut taas on WnB:itä.
() Osaan ainakin kahden lempibändini biisin sanat ulkoo. 8))
(x) Niitä biisejä mä usein hoilaan. 8))

6/10


MIKÄ OLET ? - haah, datis
ARVOSANA GALLUBILLE! - en tie.. ehk 8?