Täällä sataa ja tuulee ihan kamalasti :/ Onneks mulla on lyhyt matka kouluun ja sain hengenpelastajaltani pyöräkyydin puoli matkaa :) Oli aika mielenkiintosta istua pyörän kylmällä tarakalla kaatosateessa.. Mutta muuten tänään oli tosi kiva päivä :)

Mä oon vasta nyt huomannu, että miten kiva on asua täällä, vaikka tää onkin tällänen homeinen minikylä, missä ei oo mitään.. Siis kun kaikki parhaat ihmiset asuu täällä ;D Ja söpöimmät pojat (terkkuja vaan apinoille :D) x3. Mut en mä oikeestaan muuttais mitään mun elämässä, vaikka tuliskin mahdollisuus. Ja jos joku mun kaveri yhtä äkkiä muuttais pois, niin sit elämässä olis oikeestaan hirvee aukko.. Mut onnkes ne on ainakin vielä täällä :)

Kavereista jatkan vielä, että hassua kun oman sukupuolen puoliset kaverit (voiko noin sanoa..?) saa olla ihan minkä näkösiä vaan, mut poikien täytyy olla siedettävän näkösiä :D Mut en siis valitse kavereitani ulkonäön perusteella. Tai oikeestaan en valitse ollenkaan, vaan me ollaan jotenkin ajauduttu yhteen. Nyt kun mietin, niin mulla on tyttöpuolisina kavereina vaikka minkä näkösiä.. On ihan liian älynättejä ja sit vähän vaatimattomanpia.. Mut pojat on oikeestaan kaikki ihan ok:n näkösiä ja jotkut oikeestaan tosi söpöjäkin (ja tosta saan kuulla vielä..) :D Meidän luokalta kaikki tytöt paitsi yksi hirvitys ovat mun kavereitani ja pojista vain meidän emohirviö, koska muut on sellasia ällöjä ja liian lapsellisia meidän ikäsiks tai muuten jotenkin epäilyttävästi käyttäytyviä. Mietin äskön, että mikä mua mun kavereita yhdistää, niin tälläsiä juttuja tuli  mieleen: japanihulluus, harrastukset, äänekkyys, luonne, taipumus väitellä joka asiasta, energisyys, hulluus jne. Oho, innostuin vähän tosta kaveri-aiheesta.. :) Eikun vielä on pakko jatkaa: järkytyin tänään tosi pahasti, kun kaksi kaveripoikaani on niin pitkiä. Toisen ylipituus oli jo tiedossa ja siitä olinkin sille mini-ihmisenä naljaillut, mut tänään huomasin, että se toinenkin pidempi kuin laki sallii 14 vuotiaalta.. Ihan epäreilua, miks mut on jätetty tälläseks kääpiöks :( Mut ne saa sitten luvan toimia mun suojelijoinani ilkeiden pikkuseiskojen seassa :D

Jihuuh, sain juuri kuulla kivoja uutisia :) Ei ens, vaan sitä seuraavana viikonloppuna oon menossa yhden kaverini kanssa Hesaan. Tosi kiva olla sen kanssa pitkästä aikaa, kun ei olla oltu varmaan vuoteen.. Ja kiva välillä tuulettua, kun on ollut aina mölyapinoiden seurassa :D Siihen kun ei ole vielä japanihulluus iskenyt, niin se varmaan kuolee, kun saa vierailla aiheeseen liittyvissä kaupoissa. :3 Ja vaikka se vastusteliskin, niin aion silti pakottaa sen ainakin yhteen, kun tartten uuden laukun ja ehkä käyn katsomassa yhtä hametta ja paria t-paitaa..

Saatan ehkä saada viettää viikonlopun yksin, kun porukat lähtee telttailemaan korpeen. Se tietää BILEITÄÄÄHHHH!! No eei, mä olen kiltti tyttö, joten dataan viikonlopun putkeen :D Täytyykin muistaa sanoa kaikille kavereille, että liimautuvat myös koneelle, että voin jutella niiden kanssa :) Ellei muut ole taas menossa eväsretkelle :) Kuulostaa aika ääliömäiselle, mut meidän "kaveriporukka" eli 6 henkilöä, mennään aina välillä yhteen metsään eväsretkelle :D Se on oikeesti tosi hauskaa, kun me aina riehutaan siellä. Viimeks yks tippu sellaseen mutalöllöpuroon :'D Ihan kasiluokkalaisten tapasta :D No, mut taidan lopettaa tästä aiheesta ennen kun paljastan jotain liikaa.

Mutta nyt mun on siis lopetettava, kun alan paljastelemaan asioita liikaa ja kun täällä käy tuttujakin.. Ja toinen syy on se, että mun on selitettävä eräs asia vähä-älyiselle kaverilleni ja siinä saattaa kestää... Mutta: moikka