Mulla on nyt vähän sellanen fiilis, että en saa tänään tehtyä yhtään mitään. Tekis mieli vaan ryömiä peiton alle ja jäädä sinne koko loppuelämäks. Ja kaikki angstaus on saanut alkunsa aivan typerästä jutusta.. -.-

Mun piti tänään tehdä ite hamppareita (eli, että teen ite sämpylät ja pihvit ja niitä saa sitten täyttää mielensä mukaan), mutta sitten rupesin ajattelemaan, että voisin kokeilla jotain erikoisempaa ja nyt en enää osaa päättää. Eli en siis kait tee yhtään mitään..

Oon nyt kovasti himoinnut itelleni kannettavaa.. Joululahjaks en taida toivoa, kun nyt muutenkin oon saanu niin paljon kaikkea ja vielä jos mun huoneen sisutus uusitaan, niin luulen, että en sitten enää kannettavaa saa. Joten mä aattelinkin, että voisin ens kesänä ostaa sen ite, jos saan rippilahjaks tarpeeks rahaa :) Onhan siihen vielä pitkä aika, mut kyllä mä varmaan jaksan odottaa...

Musta vähän tuntuu, että mulla ei oo omaa elämää ollenkaan, kun teen niin paljon kaikkea mun pikkusiskon kanssa.. :D Eihän se kyl oo yhtä hauskaa seuraa kun kaverit, mut on sen kanssa silti kiva käydä aina jossain, kun tietää, että se ei yksin saa vielä kovin moneen paikkaan mennä ja sitten tulee ihana isosisko joka lähtee sen kanssa minne se haluaa :) Esimerkis olin sen kanssa sirkuksessa ja ens kesänä me mennään Lintsille. Ja kun se vielä vähän kasvaa, niin voisin lähteä käyttämään sitä Hesassa. Onhan sillä tietty erilaine kauppamaku kun mulla, mutta ei se haittaa, kun en sentään missään lelukaupoissa joutuis lojumaan :D Tulipas sekavasti kirjotettua..

Ja lopuksi: ihailkaa

ayabie_jan08.jpg