Tänää oli jotenkin tosi outo koulupäivä :/ Kaikki oli hirveen riehakkaita, mut ehkä se johtuu siitä, kun vika viikko alko :D Kässän tunneilla meidän oli tarkotus siivota, mut me vaan riehuttiin mun bestojen kanssa sellasessa kangaskaapissa/huoneessa :)

Mä oon jotenkin älynny, että oon tosi onnekas, kun oon saanu näin hyvät ystävät :) Tai siis kun me voidaan kertoo toisillemme ihan kaikki, eikä meillä oo yhtään salaisuutta. Paitsi keskenämme. Ja sitten meillä kaikilla on ihan samanlainen älytön huumori, jota kukaan muu ei ees varmaan älyä. Me ollaan suunniteltu kesäks kaikkea ja ollaan yhessä varmaan 24/7. :) Mut eipä se haittaa, en haluiskaan olla kenenkään muun, kun niiden ja perheen kanssa. Onks muita joille tällänen onnenpotku on sattunu? :)

Me ei mentykkään viime lauantaina Lintsille, kun tuli esteitä :( Mut me siirrettiin ens viikonlopulle meidän reissu. Ajateltiin, että mennään jollekkin kaheks yöks ja siinä välissä mennään sitten Lintsille. Me aiotaan kattoo kaikkii leffoja ja syödä :) Tulee varppina tosi hauskaa.

Mut nyt mun täytyy lopettaa tää tähän, kun täytyy käydä vielä kattomassa sen cd:n biisilistaa, et voin käydä netissä ennakkokuuntelemassa niitä :) Moikka!