Tulin takaisin. Tässä välissä ehdin siis siivota ja leivoimme muutaman kaverini kanssa yhden kaverini luona mokkiksia (=mokkapaloja). Mut pakotettiin äskön kotiin, kun meille on tulossa sukulaisia ja mun täytyy ilmeisesti olla kotona.. En edes mökötykseltäni antanut kenellekkään palaakaan mokkiksistani. Tai siitä mitä niistä jäi jäljelle, kun istuskelimme metsän reunassa ja ahmimme niitä niin paljon kuin ehdittiin :D

Oon huomannut, että lähes aina kun olen koneella, kuuntelen jotain musaa. Jos on muita kotona, niin kuulokkeilla, kun mun ja muiden musiikkimaku ei oikein täsmää.. :D Mun ja mun kavereillakaan ei ole sama musiikkimaku. Tai on muutamalla. Kun mä tykkäilen j-rockista ja j-popista. Mutta eipä sillä ole väliä, pääasia, että mä tykkään siitä mitä korviini syötän. Varsinkin An Cafen Boun aikaiset biisit on hyviä. Erityisesti Escapism ja Nori Nori Nori. Muutkin kyllä kelpaa yhtä hyvin. Ja Miyavistakin tykkään. Mutta se tästä aiheesta. :)

Mitäs vielä.. Noo, voisin vaikka lähteä metsästämään erilaisia testejä ja muita sellaisia.Elikkäs; jos löydän, niin tavataantaas tänään.