Mulla oli melkeen kuumetta kun äskön mittasin, oli 37 astetta.. Mut huomen on pakko mennä kouluun kun meil on suunnistusta. Oikeesti vihaan suunnistamista, mut mein liikkaryhmä on niin paras ja haluun nähä kein poikien kanssa joudun tanssimaan kun on paritansseja.. Ja meil on myös matikan koe, mut sillä ei oo niin väliä :D

Tänää terveystiedon tunnilla me pelattiin Lapsen teko peliä o__O Opettaja arpo jokaselle parin, jonka kanssa siis yritettiin saada lasta (ei siis oikeesti, vaan siinä pelissä). Mun aviomieheni oli se mein emo (tyhmää sanoa aina noin, mut en haluu sanoo oikeita nimiä..). Sanoin sille, että susta ei mun miestä ainakaan tuu, tai musta tulee hullu (siis sen, *krhm*, erikoisen ja hieman pervon luonteen takia) ja sit kun me saatiin ne arpaliput, niin tietty meillä oli just samat numerot.. -.- Suunnitelmista poiketen pokka ei pitänyt yhtään pelin aikana, mut toista kertaa en silti halua sitä peliä nähdä.. Mut me saatiin 2000kg painava poika, jonka nimeks tuli Uljas Armas. Meillä on opettajat aikasemmin parittanu oppilaita ja viimeks yhtenä teemapäivänä, kun arvottiin perheet, niin se mun aviomieheni oli sillonkin mun aviomies (vai olikohan se sillon miesystävä..?). Että mikä ihmeellinen sattuma -.-

Tekee mieli karkkia, mut en jaksa hakea mun huoneesta.. Yhyy.. Voiko joku käydä hakemassa mun puolesta?