Kun laittelin noita kyselyitä noin monta, niin aattelin nyt sitten ihan kirjottaakin.

Löin yhden kaverini kanssa vetoa äskön, että pystyn kusettamaan kaveripoikaani mesessä ja ensimmäinen yritykseni ei ainakaan mennyt läpi.. Ja syy yritykseeni on se, että kaverini väittää en pysty valehtelemaan sille pojalle, koska se yleensä tajuaa jos valehtelen ja mä väitin, että pystyn sihen jos vaan haluan. Eka yritykseni oli se, että selitin kuinka olin nähnyt homomaiesti käyttäytyvän ihqdaa äikänmaikkamme kylillä selittämässä jollekkin tyypille, että kuinka se oli ostanut monta niiiiiiin ihkua uutta muutamaa kokoa liian pientä t-paitaa. No ehkä se oli vähän liian läpinäkyvää :D Täytyy kekiä jotain..

Mä rakastuin tänään Kagrraan <3 Tai oon tykänny siitä jo hyyyvin kauan, mutt tänään mä rakastuin totaalisesti :)

En yhtään malttais oottaa sitä kampaajaa, kun alan jo kyllästyä vielä enempi näihin mun hiuksiin...