Tulin taas takaisin. Enkä oikeasti ollut koko päivää koneella. :D Nyt olen saanut unohdettua päivällä ärsyttäneen asian, koska ihan sama se mulle on jos jotkut on vaan tyhmiä... Ja meillä oli karkkia :D

Olen yksin viikonlopun kotona.. Entä jos tänne tulee joku hullu psykopaatti, joka syö mut? o__O No ehkä jos mua alkaa pelottamaan liikaa, niin voin livahtaa jollekkin kaverille yöks..

Löysin aivan ihanan japanilaisen nettikaupan, josta olisin voinut tilata 396 miljoonaa vaatetta, mutta siellä oli kaikki japaniksi, niin en ymmärtänyt mitään, eikä äitikään ymmärtäisi, joten sitä ei saisi tilaamaan sieltä mulle edes niitä ihania sukkiksia :( Nyyh..

Harvemmin dataukseni jatkuu näin kauan.. No nyt olenkin yksin kotona ja saan itse päättää tekemisistäni. Ja joudun myös itse tekemään ruokani, plääh.

En kyllä enää ikinä mene terveystidon tunneille. Tänään oli jo tarpeeksi kamala tunti, kiitos luokkalaisteni poikien, etenkin kuuluisan emohirviömme. Ensin tytöt miettivät, että mitä pojat puhuvat, kun he puhuvat tytöistä ja sitten toisinpäin. Sen jälkeen molemmat sukupuolet paljastivat, että mitä he oikeasti puhuvat, kun puhuvat siitä toisesta sukupuolesta.. Kirjoittaisin mielelläni tänne sanatarkasti sen, mitä emohirviömme (haah, olen alkanut kutsumaan sitä sillä nimellä :D Paitsi koulussa..) sanoi poikien puhuvan tytöistä, mutta pelkään, että herkimmiltä menee yöunet :D Ja sellaisten ihmisten keskellä vietän viikossa 30 tuntia.. *pyörittelee päätään* No, mutta oikeestaan tunti oli ihan hauska, tai ainakin sai nauraa, mutta en edes halua ajatella mitä tapahtuu, kun seuraava aiheemme; seurustelu ja seksi tulee, kun pelkät ajatusmaailmat saivat kylmiä väreitä aikaan... Kauhulla odotan siis tulevia tunteja ja raportoin tänne, että täytyykö luokkalaisemme pojat, etenkin emohirviö (muah) paistaa uunissa, öö.. elokuu-kinkuksi :D Ja tuli vain mieleen, että säälin paria kaveriani, sillä heidän luokkansa pojat ovat aika pervosta päästä, joten heidän terveystideon tunneillaan en haluasisi olla, kun meidän luokkakin on jo liikaa... Ja yksi kaveripojistani on sillä luokalla, joten oikeastaan joutun kuuntelemaan sen juttuja lähes päivittäin ja hän on siitä pahimmasta päästä.. Saako hermoille käyvät kaverit keittää??

Huomasin, että tää mun kirjottaminen on aika epäselvää.. Tai siis sekavaa. Se johtuu ehkä liiasta dataamisesta tai liiallisesta karkin syömisestä. :D Mutta en silti lopeta, en vielä.

Tykkään kyyläillä ircissä toisten kuvia, vaikka omia kuvia siellä mulla ei olekkaan (en halua antaa toisille sitä hirveää tuskaa ruman naamani näkemisestä) ja tänään löysin yhden luokkalaiseni pojan kuvat, joka ilmeisesti on kusessa muhun. Siellä sivussa sitten luki, että "miksi aina ihastun niihin, joita en voi saada?" ja mä olin taas erittäin tyytyväinen, että se oli tajunnut, että ei voi saada mua. Mä meinaan vihaan sitä ja kerran vahingossa sanoin sen sille suoraan.. (mitä? minäkö ilkeä??)

Täällä on jo hirmu pimeetä, enkä mä meinaa nähdä näppäimiä enää. Valojakaan ei jaksaisi laittaa, vaikka valokatkaisjalle on huimat 2m ja tollasen minipöytälampun katkaisijalle 50cm. Musta on tullut laiska ihminen.

Hui, meinasin saada sydärin, kun hamsumme aloitti joka öisen rallinsa sen juoksupyörässä.. ;__;

Mun tekee mieli kattoa Virran viemää -leffa o__O Mut enpä taida enää tähän aikaan.. Ehk huomen jos dataaminen alkaa kyllästyttää :D

Mullapas oli tänään yöpaita koulussa päällä ^___^ Ja vain YKSI ihminen tajusi, että se oli yöpaita ennen kuin paljastin sen. Ja se ihminen oli poika. Eipä olisi uskonut. Ja oli mulla tietty myös muutkin vaatteet, sillä enhän mä vielä liikuskele ympäriinsä vain yksi yöpaita päällä, olkaa kiitollisia.

Täähän on jo aika kiitettävän pitkä..

Mun pitäis vielä tässä viikonlopun aikana tehdä terveystiedon läksy, eli etsiä kolme kuvaa jostain lehdestä, missä on mun mielestä hyvännäkösiä poikia. Luulen, että maikka nauttii meidän kiduttamisesta. Mutta toisaalta odotan innolla minkälaisia kuvia tytöistä pojat tuovat. Muistuttakaa, että kerron seuraavasta terveystiedon tunnistamme (joka on tiistaina), jos en muista kertoa. Kerron sitten myös, että hirttikö maikka emotuksen (joka hiippaili aikaisemmin kirjoituksessani nimellä emohirviö^^), jolla oli tänään aivan ihana huppari. Ihan epäreilua, kun pojille tehdään aina kaikki ihanimmat hupparit.. Unohdin muuten kysyä, että mistä se sen oli ostanut, kun se ei selvästikkään ollut mistään normista H&M:stä.. Jos se voisi paljastaa sen hupparin kotikaupan mulle, niin mä voisin paljastaa pari Japaniaiheista kauppaa sille, vaikka sillä tiedolla se tuskin tekee mitä, kun siellä ei ihan taida olla sen tyylisiä. Ja suurin osa vaatteista on tytöille ^^ Poikkesimpa muuten aikapaljon aiheesta.

Mulla on nälkä..

Hiphei, mähän keksin! Otan mukaan jotain kuvia lempibändieni jäsenistä terveystiedon tunnille:) Ne ovat mun mielestä hyvän  näköisiä ja miespuolisia, joten läksy on oikein tehty. Maikka ei voi valittaa *kjäh,kjäh*

Mutta nyt taidan lopettaa, kun vielä voin. Öitä, nähkää unis ötököitä <3