Jehee, meillä ei oo muita kotona, nii saan huudattaa An Cafea, Miyavia, Ayabieta ja muita ihan täysillä :D Paitsi, et kuuntelen kyl aika hiljasel, kun on pääasia, et mä kuulen, eikä et naapurit kuulee. :)

Mun rakkaat muruset tulee ens viikolla musaleiriltä <333 Mulla onkin niitä jo ikävä :D Sitten me ollaan viikko yhes 24/7 ja sitten mulla on ehkä vapaa viikko, tai en kyl tiiä.. Sit täytyy ainakin pakata, pakata, pakata ja pakata, kun lähetään sit parin viikon matkalle. :) Ja Powerparkkiin, jei!

Löysin netistä taas yhen kaupan, joka on hesassa ja haluun sinne. Mietinpä vaan, et millon ehin.. Jotain uutta olis kiva saada *hypistelee päällään olevaa 3 päivää vanha Ruby Gloom- paitaa* Yleensä en tuhlaa hirveesti rahojani, mut nyt on menny vähän yli.. Tai ei se mitään tuhlausta oo, enhän mä tuhlaa, mut siis.. Muruset ei varmasti lähe päiväks, mun kaa kiertelemään näihin kauppoihin, mist saa kaikkii ihanii japanilaisii tavaroita tms, nii joudun houkuttelemaan jonkun muun.. Tai taidankin jo tietää kuka lähtee kanssani shoppailemaan, ja varmasti viihtyy. *hieroo käsiää yhteen ja nauraa mielipuolisesti* Okei, ehkä se tästä aiheesta.

Mun hiukset tuntuu ihan oudoille.. Kun pesin ne aamul ja kuivasin vähän *krhm* erikoisesti, nii ne on aika pystyssä. Rakas pikkusiskoni tosin huomautti ystävällisesti, ettei se poikkea mitenkään nykyisestä tyylistäni. Ihanaa. Oon kyl huomattavasti vähentänyt hiusten tupeeraamista ja pörröttämistä.

Tulostin tänää netistä muutaman kuvan ja muovitan osan ja laitan ne mun laukkuun. Jos siihen nyt mahtuu.. Sit syksyllä voisin päällystää niillä mun kaikki koulukirjat :D Hyvä idea.

Mesessä on tosi hiljasta kun moni on jossain.. Tai on kyl muutama, jotka on ystävällisesti jääny pitämään mulle seuraa. :)