Huh, sain juuri äskön pakattua ja olen nyt tyytyväinen. Ei mulla ole tavaraa, kun yksi ei kovin suuri matkalaukku ja sen pakkaamisessa meni melkein koko päivä.. Huomenna olisi sitten raahauduttava sängystä ylös vähän turhan aikaisin, että ehdin klo 11:sta bestalleni. Sitten käymme ostamassa yhdessä matkakarkit, kun toinen bestani suvaitsee saapua paikalle ja sitten lähdemme. Matkalla pysähdymme kuulemma vielä Turkuun shoppailemaan ja siitä jatkamme matkaa, kunnes olemme illalla perillä. Toivottavasti Turussa on joitain hyviä kauppoja :)

Tänään kävin äitini kanssa Seppälässä etsimässä jotain mekkooni sopivaa jakkua sinne häihin ja äitini painostuksesta sitten hyväksyin, että se ostaa mulle sellaisen mustan neuleen, jossa on sellaset jännät hihat. Sen mielestä mä näytän tosi herttaselle (muah) siinä asussani, mut mun mielestä se neuletakki tekee mut lihavan mummon näköseks...

Jos tätä päivää ei lasketa, niin enää 5 päivää ylikivaan päivääni :) Ja tää loppuaika meneekin tosi nopeesti, kun oon siellä mökillä, mistä tuun lauantaina tai sunnuntaina. En malttais enää yhtään oottaa. Ja sitten kun suuri päivä on koittanut, voin ehkä vihdoin paljastaa teille mistä on kysymys. Siis, kun sitten on varmaa, että superkiva päiväni on juuri silloin. Tosin en tiedä milloin silloin pääsen ekan kerran kirjoittamaan, kun on kaikkea muuta... Nooh, kyllä te joskus saatte tietää.

Tekee mieli kirjoittaa jotain, mut en tiedä mitä kirjottasin...

Ihan tyhmää, kun täällä minikylässä ei myydä missään sellasia kivoja valokuvakehyksiä, missä on paikkoja useammalle kuvalle... Tiimarissa oli yksi, mihin sai tosi monta kuvaa, mutta ne ruudut olivat niin älyttömän pieniä.. Kun tarttisin sellaisen, että saan kasattua kaikki kivat kesäkuvat siihen :) Varmaan suurin osa kuvista olisi sieltä mökiltä otettuja. Voisin tietty askarrella ite sellasen julistetyyppisen... Täytyypi miettiä.

Mä koko ajan mietin, että oonko unohtanu pakata jotain.. Oon kyllä tarkistanu sen laukun varmaan miljoona kertaa, mut silti tuntuu.. Tietty sit siellä mökillä huomaan, että tyyliin jotkut bikinit on jääny kotiin, kun olis tarkotus uida siellä ziljoona kertaa -.-

Nyt taidan lopettaa, mutta saatan ehkä vielä palata takaisin tänään.