Mun on pitänyt kirjottaa tänne ehkä noin miljardista asiasta, mutta enpä ole jaksanut/muistanut..

Perjantaina oli siis ne mun bestan halloween-bileet ja siellä oli ihan älykivaa :D Illalla tai enemmänkin yöllä, me mentiin sellaselle pellolle juoksemaan ja kiljumaan ja karjumaan, kun me tajuttiin, että miten tyhmälle se kuulostaa, kun ne huudot kaikuu takasin :D Se oli sillon tosi hauskaa. Tajuttiin sitten vähän liian myöhään, että siinä vähän matkan päässä on juna-assa ja siellä ihmisiä... Niitä mun bestan vanhempia ei muuten siellä ollutkaan, kun fiksu bestani osasi ajaa ne niiden sukulaisten luo :) Huomattiin muuten siellä, että yhdelle kaveripojallemme sopii tosi hyvin turkoosi luomiväri :D Olisi sille varmaan sopinut huulipunakin, jos oltaisi saatu laitettua..

Sunnuntaina oltiin Hesassa, kun käytiin ostamassa isänpäivälahja jo valmiiksi ja sitten mä halusin käydä vielä muutamassa kaupassa. En sitten ostanut muuta kuin yhden topin. Ja sunnuntai-iltana sain äitin tilaamaan mulle Bäckäriltä (junalla sinne menisi vain puoli tuntia, mutta olen laiska, enkä jaksa käydä ostamassa) yhden unelmahousut, mitkä kerran mun jo piti ostaakkin. Saan ne ehkä perjantaina, jos äiti käy hakemassa ne postista heti kun se hakemiskutsu tulee.

Tekee mieli karkkia (ihan kuin en olisi päivällä syönyt kaverini karkkeja -.-) ja voisin tässä jossakin vaiheessa ehkä käydä ostamassa. Mutten vielä, kun en jaksa nyt.

Olen tässä suunnitellut tekemiseni noin vuodeksi eteen päin :DD Oli hissan tunnlla hieman tylsää, joten tein alustavan suunnitelman ja esitin siitä kavereilleni sellaiset kohdat mitkä liittyy heihinkin. Esim. talvilomalla kirjekaverini tulee meille ja mä vien sen Hesaan shoppailemaan, kun raukka ei ole koskaan käynyt Bäckärillä. Tuo suunnitelma on kuitenkin vielä vähän auki (krhm, en edes ole kertonut siitä vielä kenellekkään..), koska jos se tulisi meille kesälomalla, me voitaisiin mennä Lintsille. Mutta silloin taas täytyy huomioda, että lupasin mennä pikkusiskoni kanssa Lintsille ja en halua mennä esim. 2 viikon sisällä kahta kertaa sinne, kun kaikki kiinnostus menee. Ja kesäheinäkuun vaihteessa mulla on ripari ja en tiedä milloin kirjekaverillani on.. Okei, ehkä lopetan ennen kun innostun liikaa :DD

Tänään taas ryssin niissä samoissa portaissa missä viimeksikin :( Mutta tällä kertaa syy oli kaverini, koska sanoin kun me käveltiin niissä portaissa, että on tosi kammostuttavaa mennä niissä, kun kaaduin silloin ja sen piti sitten tönäistä :< Tiedän, että tönäisyn piti olla sellainen, että en kaadu, mutta kaaduin silti. Ja korvaukseksi söin sen karkit.

Tää on jo aika pitkä, niin taidan lopettaa. Voisin ehkä vielä jossain vaiheessa katsoa onko mitään kivoja testejä mitä voisin tehdä.

Huomasin muuten, että laitan kaikki kirjoitukseni kategoriaan höpinää tai testit, enkä käytä noita muita ollenkaan, vaikka osan höpinää-kohtaan laitetuista kuuluisivat enemmän esim. ärsyttäää-kohtaan..