Mein koulussa on jotkut vitsin väittelykisat o__O Ja mun kaverit uhkas laittaa mut osallistumaan sinne, kun alan aina väittelemään joka asiasta :D Mut ei toivoakaan, että ne sais mut elävänä sinne. Oikeesti mun toinen besta on vielä pahempi vastaan väittäjä, mut kun niiden luokalla oli ala-asteella väittelykisa ja se oli väitelly mein toisen kaveripojan kanssa, joka siis oli sillon sen luokalla, niin se mun besta oli vaan ruvennu huutamaan sille :D Että ehkä sitäkään ei päästetä sinne.

Yks mun kaveri ei tiennyt yhden meidän yhteisen kaverin lempinimen oikeaa tarkoitusta (siis ne nimi on japania..). Kauhea yleissivistyksen puutos :o Mut nyt se tietää sen ja varmaan muistaa koko loppuikänsä :D

Oon ollu tänään taas vähän vajaammalla tuulella ja puhunut koko päivän ihan ufoja.. Tai omasta mielestäni oon käyttäyny ihan normaalisti, mut kavereiden mielestä en. Ja mein äikän maikkakin sano, että mä oon energisempi kun normaalisti, eli se pitää mua hulluna. o__O

Hmm.. Tekis mieli piirtää..

Oih, tästä biisistä tulee mieleen viime kesäloma ja yks päivä, kun me kasattiin kaikki mein kaverit ja riehuttiin koko päivä ympäriinsä. Muistoja, muistoja :D