LUETTELE 10 ASIAA JOTKA OVAT TIETOKONEPÖYDÄLLÄ:
1. tietokone
2.  näppikset
3.  hiiri
4.  lamppu
5. mun kännykkä

6. karkkipussi
7.  tulostin
8.  kello
9. mustekynä
10. muistilehtiö

LUETTELE 9 LAUSETTA/SANAA JOTKA OLET TÄNÄÄN SANONUT:
1. Een mä kun mä nukuin..

2. Vähän epäonnistu, mut söin mä sen silti
3. En mä taida, kun siellä sataa..

4. Oi vitsi, marsupaaneja :D

5.  Joo, mä näin sen eilen kaupassa
6. Eiks tätä ois voinu suunnitella koulussakin..?

7. Ai nii, en mä muistanu

8.  No en mä nyt viel oo ehtiny
9. Mä katon sit itte
LUETTELE 8 ASIAA MITÄ HUONEESI SEINILLÄ ON:
1. sellanen venetaulu jossa on joku teksti 
2.  minitaulu
3. toinen minitaulu

4. taulu mis on joku tyyppi ja sit siinä lukee jotain
5.  mun tekemä mosaiikkipeili
6. peili

7. ilmotustaulu
8. ikkuna

LUETTELE 7 ASIAA JOTKA AIOT TEHDÄ ENSI VIIKOLLA:
1. mennä kouluun

2. mennä hesaan

3. tulla hulluksi

4. hävetä kavereita
5. syödä

6. nukkua

7. kuunnella musaa

LUETTELE 6 PAIKKAA MISSÄ OLET TÄNÄÄN OLLUT:
1. omassa huoneessa
2. vessassa

3.  keittiössä
4.  vanhempien makkarissa
5. ulkona kun hain lehden
6.  olkkarissa

LUETTELE 5 ASIAA MITKÄ SINUN PITÄISI TÄLLÄ HETKELLÄ OSTAA:
1. laukku
2. t-paita
3.  hame
4. yks huppari
5. lisää karkkia

LUETTELE 5 ASIAA MITKÄ AIOT VIELÄ TÄNÄÄN TEHDÄ:
1. syödä

2. jatkaa datausta :D

3. jutella mesessä
4. käydä vessassa

5. puhuu puhelimessa

LUETTELE 3 TURHAA OMISTAMAASI ESINETTÄ:
1. tyhjä huulirasvapurkki (en oo viel ehtiny heittää pois)

2. koulussa tehty kipsikummitus

3. pieni sininen kori, jossa en oo koskaan säilyttäny mitään..


LUETTELE 2 ASIAA JOITA ET VAIHTAISI NYT MIHINKÄÄN:
1. perhe
2. ystävät/kaverit

LUETTELE 1 ASIA JOKA SAA SINUT AINA HYMYILEMÄÄN:
1. ystävät/kaverit