Olen rakastunutt <33333 Löysin siis toissa päivänä aaivan ihanan bändin ja tänää toisen. Oikeasti olen löytänyt ne jo aaaikoja sitten, mutta tänään kun kuuntelin, niin rakastuin. Ja sitten aikaisempi lempibändini on nyt vähän laskussa ja mulla on uusi lempibändi ;D Harvemmin mun lempibändit näin nopeesti vaihtuu.

Mun nenästä tule verta :( Ja mulla on nenässä wc-paperituppo, joka tuntuu inhottavalle.

Uuiks, ulkona tuulee kovaa ja sataa vähän vettä. Pelottavaa, ehkä mä suljen ton ikkunan, ennenkun tuuli repii sen mukanaan.

Eilen Hesassa mä näin ihana mustavaaleenpunasen römpsytyllihameen, mutkun se oli lähemmäs 100 euroo, niin äiti ei suostunu ostamaan sitä mulle :(

Mä taas piirtelin eilen illalla ja muutaman piirroksen voisin laittaa tänne. Ja joo, ne on vähän parempia kuin se edellinen, joka oli aika ruma..

Mun pikkusisko meni tosta ohi (ulkona) ja sillä oli sininen pressu selässä sillai viittana O__o No nyt se tuli sisälle. Aijaa, se olikin vaan hakenu sen pressun meidän vieressä olevalta pellolla, kun tuuli oli vieny sen mukanaan.