Tosi pelottavaa, että vuoden sisällä on kaksi kouluammuskelua. Ensin Jokela ja nyt Kauhajoki.. Tietysti se järkytti muakin ja otan osaa ja näin, mutta en silti aio alkaa sepittämään siitä kaikkea, koska jos joku siitä haluaa lukea, niin tuskin se tulee mun blogiini siitä lukemaan. Kuitenkin kun jotkut on miettinyt, että miksi sen piti tappaa muitakin jos se kerta halusi tappaa itsensä, niin mun mielipiteeni asiasta on, että se suunnitteli itsaria ja halusi huomiota, niin se päätti sitten iskeä kouluun ennen itsariaan, että se sitten saisi huomiota.. En tiedä miksi kirjoitin tuon :D

Kävin äskön Tiimarissa ostamassa itselleni uuden piirustuslehtiön ja sellaisen hienon mustan tussin (aivan kuin mulla ei niitä olisi jo ollut, mutta satun rakastamaan erilaisia kyniä ja musta on ihanaa saada erilaisia tusseja, geelikyniä jms.  :D). Ja taas vaihteeksi yksi n. 5v. pikkutyttö katsoi mua kauhistuneena. Musta tuntuu, että kaikki pikku lapset pelkää mua :( En mä edes ole pelottava..

Mun täytyisi poistaa vanhat kynsilakat, kun ne on jo vähän lähteneet.. Nyt en ainakaan jaksa, eli ehkä illlalla.

Musta tuntuu, että oon tänään kirjottanu ja puhunu kaiken hirmu epäselvästi. Tuntuu, että kukaan ei tajunnut mitään mitä yritin selittää, ei edes sitä, kun kerroin mitä mein koulun ruokalan kalapihvit oikeasti on :( Tai kyllä yks viidestä tajusi, mutta meillä on muutenkin niin samanlaiset jutut, että se tajuaa aina, niin en edes laske sitä mukaan jos puhun, että tajuavatko ihmiset mun juttuja  Hah, taas epäselvää -.-