Tänään täällä on satanut koko päivän :( Tai no nyt ei oikeestaan enää sada, näyttää vaan vähän sateiselle.

Olin tänään taas yliväsynyt koulussa, eli riehuin ja sain typeriä naurukohtauksia koko ajan :D Väsymys johtuu ehkä mun uudesta sängystä, kun en oo vielä täysin tottunut siihen.. Mut silti se on just täydellinen sänky, enkä luovu siitä ikinä :) Tai en ainakaan vielä :D

Virkkailen tällä hetkellä kaulaliinaa itelleni. Tai siis en nyt, mutta se on mulla kesken. Oon tehny sitä jo huimat 4 riviä :D Toissa päivänä mä virkkasin itelleni pipon ja eilen lapaset. Virkkaamalla on paljon kivempi tehdä, kun neulomalla, kun se valmistuu jotenkin nopeemmin tai jotain. :D

Meen viikon päästä kampaajalle ja oonkin jo odotellu sitä. Tai siis eilen keksin, että miten leikkaan ja värjään ja tänään äiti tilas ajan. Nyt täytyy vaan yrittää pysyä hiljaa siitä asiasta, että en joudu selittelemään, että miken esim. voi olla, koska en aio kertoa etukäteen miten leikkaan ja värjään, koska sen voi selittää tasan yhdella tavalla ja jos sen sanon, niin kaikki pitää mua ihan tärähtäneenä :D Mutta oikeesti siitä tulee paljon hienompi mille se mun selittämänä kuulostaa :) Huomatkaa, että en teillekkään aio selittää. :D

Mutta nyt lopetan, kun tää kirjottaminen menee niin sekavaksi, että ette kohta saa mitään selvää.