1. Listaa asioita 10 eri ihmisille, joita haluat sanoa, mutta et uskalla. ( monet kyl varmaa tietää kestä tässä on kyse )
2. Älä paljasta keitä he ovat.

1. Sä oot paljon tärkeempi mitä kuvittelet olevas. En ikinä vois elää ilman sua, vaikka aluks luulin, että olisit vaan ihminen ihmisten joukossa. Joskus sun juttus menee vähän yli, enkä aina tajua mitä yrität sanoa, mutta luulen, että tunne on molemmin puolinen. Et oo koskaan oikeesti ärsyttänyt mua, vaikka kuinka olisit yrittänyt, kun et vaan osaa :D Olis kiva jos joskus voisit ihan vähän löysätä, että nähtäis useemmin, mut älä liikaa, kun oot täydellinen just tollasena.

2. Pidin sua joskus ihan outona, mut onneks en antanut ennakkoluulojen tulla tielle. Saat aina mut nauramaan ja sun kanssa on tosi hauskaa ihan missä vaan. Omistat maailman tyhmimmät jutut ja myös parhaimmat. Vaikka joskus osaatkin ärsyttää mua ihan oikeesti ja huudetaan toisillemme, niin silti toivon, että me ei koskaan jouduta hyvästelemään toisiamme. Meillä on ihana kesä taas tiedossa ja toivotaan, että kaikki menee hyvin, vaikka houdutaankin olemaan sillon tiiviisti yhessä.

3. Joskus luulin, että oot ihana ihminen, mut onneks tajusin, että olin väärässä. Tollanen täydellisyyden tavottelu, esittäminen ja ihmisten varastaminen on kaikkea muuta kun ihanaa. Ehkä ihmettelet, että miks pistin välit poikki, enkä enää puhu sulle ja toivottavasti myös tiedät, että vihaan sua niin paljon kun vaan pystyn ihmistä vihaamaan. En varmaan enää koskaan pysty olemaan sun kanssa edes moikkaustuttu, kun niin paljon pahaa oot saanu aikaan. Ja niin ilkeetä kun se onkin, niin toivon, että oikeesti vaan lähtisit täältä.

4. Vaikka muut ei osaa ottaa sua tosissaan, eikä aina ymmärrä sua, niin silti mä tykkään susta. Haluisin myös, että säkin tietäisit sen. Joskus tuntuu, että me tajutaan toisiamme. Ehkä säkin voisit tajuta sen joskus. Tykkään susta enemmän kun uskotkaan ja jotenkin musta tuntuu, että säkin tykkäät musta ainakin vähäsen :DD

5. Sä tiedät, että mä en tykkää sellasista ihmisistä, millanen sä oot, mutta silti et oo vielä osannu lopettaa sellasta käyttäytymistä mun seurassa. Luulet ehkä, että sillä tavalla käyttäytymällä ja kaikenlaista p*skaa puhumalla saat mut tykkäämään itestäs enemmän. Jos vaan pystysit olemaan oma ittes, niin ehkä tykkäisin susta oikeesti.

6. Sä et aluks ees ehkä tiennyt, että kuka mä olen, mutta silti mä tykkäsin susta ja halusin tutustua suhun, vaikka se olikin vähän vaikeeta. Mun tutustumissuunnitelmani ei vaan oo vieläkään onnistunut, mutta toivon, että se joskus vois vielä onnistua. Luulen, että sä nyt kuitenkin tiedät, että kuka mä olen. Ehkä tää edistyy joskus vielä lisää.

7. Tykkään susta ja oot kiva ja tosi kiltti mulle, vaikka oonkin tällänen. Ihmettelen kuitenkin, että etkö oo vielä tajunnut, että ei olla ihan samalla aaltopituudella. Ei se kuitenkaan tarkota sitä, että me ei voitais olla kavereita, mut näin tiivisti (tiiviisti ja tiiviisti -.-) ei välttämättä tarttis olla.

8. Joskus tuntuu, että tää meidän ystävyys on vähän kuin pakotettua, että me ei saatu aluks tutustua rauhassa. Mutta jos nyt saisin valita, että pitäisinkö sut näin lähellä, vai tutustuisinko suhun vaan kaverina, niin en haluis muuttaa mitään. Oot vielä aika pihalla meidän jutuista, mutta toivon, että kun vähän pääset niihin mukaan, niin joskus me ei edes muisteta, että ollaan "adoptoitu" sut. Oot ihan älyttömän ihana ja ilman sua en ikinä selviäis.

9. Mä en edes ymmärrä, että miten voi esittää niin kovaa ja olla olevinaan jotain, jos on samanlainen kun sä. Jos sä kuvittelet saavuttavas jotain tolla lailla, niin et kyllä saavuta muuta kuin häpeää ja joukkovihaa itteäs kohtaan. Mä en tuu ikinä tutustumaan suhun millään lailla, vaikka jotain sellasta tunnut kuvittelevan.

10. Haluisin tunteä sut vielä paremmin, mitä nyt tunnen ja toivon, että se tapahtuu joskus. Välillä meidän yhteydenpito on tosi tiivistä ja joskus vähän harvempaa, mutta silti oon oppinut tuntemaan sut ja sun jutut tosi hyvin. Me ollaan pelottavan samanlaisia ja ihme kun tajuttiin se niin myöhään. Mä en tiedä tykkäätkö musta niin paljon, kun mä susta, mutta ainakin jaksat aina kuunnella, kun selostan sulle omia juttujani. Onneks löydettiin toisemme, kun muuten mun elämä olis paljon tylsempää mitä se nyt on.

Ja täähän on siis ryöstetty galleriasta : D