Haha, älysin vasta äskön, että on perjantai :D Meillä oli tänään kirkossa joku juttu, missä meille soitettiin heviä ja kun me päästiin sieltä, niin vähän ihmettelin, että miks kaikki on niin ilosia. Ja nyt mä sen tajusin ja oon myös ilonen. :)

Me leikittiin tänään koulussa välkällä piilosta :'D Noin meille käy aina, kun ei ole mitään järkevää tekemistä, niin me aletaan tekemään kaikkea tyhmää. Mutta oli tosi hauskaa.

Mä voisin käydä ostamassa karkkia ja palauttamassa kirjaston kirjat, mutta enpä taida jaksaa..

Kävin äskön mein koulun sivuilla kattomassa, että onko sinne tullut mitään uusia kuvia, mutta eipä ollut kuin vain koulun alkamispäivän kuvia. Ja mua tai mun kavereita ei tietty näkyny :( Ehkä siitä tän päiväsestä hevikirkko-jutusta tulee sinne kuvia. Vaikka mä en tietenkään näy, kun kaikki hurjan pitkän seiskat ja mun pitkät kaverit on siinä mun ympärillä :o Äh, taas muistutin, kuinka pien mä olen..