Tänään meillä oli liikassa aitajuoksua.. Eikä kovin hyvin mennyt :D Tai yli pääsin, mutta en oikeen jaksanut keskittyä siihen oikeaan "tyyliin". Ja kaikki vetivät ne aidat ihan läpällä ja liikanmaikka meinasi jo repiä hiukset päästään :D Mutta ihan oikein sille, kun taas meni pilkkaamaan meitä lyhempiä.. Siis kun me istuttiin parin kaverini kanssa siinä kentän reunalla ja kieltäydyttiin loikkimasta niiden aitojen yli ja mein liikanmaikka tuli siihen varsin ivallinen hymy kasvoillaan ja käski meidän mennä jonoon ja juosta ne aidat ja kun me kieltäydyttiin, niin se kysyi, että pitääkö meille mini-ihmisille hankkia omat aidat, joista me suostutaan menemään.. Eikä ollut ensimmäinen kerta kuin mein pienuudesta pilkataan.. Vaikkakin syytä siihen on, kun mä olen 154cm (ja oon vielä sen 14v), toinen kaverini vähän pidempi kuin minä ja se toinen on 148cm ja hän on 15v. Kaikista pahin pilkkaaja on n. 180cm pitkä kaveripoikamme, josta tuntuu olevan ihan älyttömän hauskaa, että me ollaan 30cm sitä lyhempiä.  Ja sekin kutsuu meitä mini-ihmisiks.. :( Mut mun mielestä mä en edes ole niin älyttömän lyhyt, mutta kun muut on sellasia himopitkiä, niin mä vaan vaikutan lyhyelle... Oikeestaan mun mielestä lyhyemmät ihmiset (en nyt tarkoita itseäni..) on ihania :) Siis sellaset lyhyet ja ihan ikäsensä näköset, eli en tarkoita myöskään niitä mein koulun kolmasluokkalaisten näkösiä seiskoja.. Varsinkin se toinen kaverini (se lyhyempi :D) on aivan ihana. Mutta meillä mukalyhyillä on sama ongelma, nimittäin kaikissa housuissa on puol metriä liian pitkät lahkeet ja sitten niitä saa olla aina lyhentämässä ja käärimässä..

Oon jo melkeen kirjottanu joulupukille :) Me juteltiin tänään liikkatunnilla samalla kun hölkättiin kenttää ympäri niin, että mitä toivotaan joululahjaks. Ja ei olla yhtään ajoissa :D Kun me hölkättiin jonkun 4-luokkalaislauman ohi ja kun mä hihkaisin vähän, krhm, turhan kovaa, että mä tiedän jo, että mitä haluun joulupukilta, niin ne neloset vähän katto.. Kun ite ovat varmaan just siinä iässä (ja ketään en ole loukkaamassa ja anteeks joulupukkiin uskoville), et ne ei usko joulupukkiin (hah, kuulostaa typerälle) ja kaikki ketä puhuu joulupukista, niin ne on lapsellisii. Mut joulupukki onkin oikeesti olemassa *nyökyttelee viisaasti* Loppuun voisin laittaa teille mitä mun toivomuslistallani on.

Höh, mä keitin just perunat yli ja se kattila on ihan sellasen vaahtoutuneet veden kuorruttama.. No ihan sama..

Eli, mun toivomukseni: (en sitten muista kaikkea, kun se mun listani on mun huoneessa, enkä jaksa kävellä sinne asti)

-joitain neulomis-, virkkaus- tai askartelujuttuja

-lahjakortti Blippoon

-uudet kuulokkeet mp3:seen

- ja öö.. näitä kohtia oli enemmänkin, mut en nyt muista..

Ja noi saan vissiin aikasemmin, jos keksin millaset haluun. Ja haluun ehkä yhet sellaset vaaleenpunaset :)

Nyt en jaksa tarkistaa onko kirjotusvirheitä että kärsikää.