Oon ollut hereillä tasan 15 min, kun mun pikkusisko tuli herättäään mut.. Ja syynä oli, että mun täytyy laittaa juomapulloon vesi ja ruskeeseen, siihen pienempään kuppiin kurkkua, salaattia ja vaikka näkkäriä. Ja sitten se katos äitin kanssa ovesta ulos ennenkun mä edes pääsin sängystä ylös. Tällä kertaa en kuitenkaan suuttunut, kun ne lähti hakemaan meille uutta asukkia :) Tunnin päästä olis odotettavissa niiden saapuvan takas.

Mun pitäis tästä kohta jaksaa liikua uloskin päin, kun tarttisin uudet tussit.. Tähän asti oon piirtäny ja värittäny paksuilla stabiloilla, mutta enää en uskalla, että ne ei lopu, kun koulussa tarviin niitä kuitenkin otsikoiden tms. tekemiseen.

Tässä on ihanan hiljasta sillon kun ei naputtele näitä näppäimiä. Kun meillä ei oo muita kotona, nii ei täällä kuulu muuta, kun tietokoneen sellanen hiljanen hurina ja puiden lehtien havina (?), kun ikkuna on auki. Äskön kuulu linnun lauluakin, mutta nyt ei kuulu mitään. Ei kuulu ees autojen ääniä, tai sit oon tulossa kuuroks.

Olettehan jo katsoneet tuolla sivussa olevia kuvia? :) Laitan sinne kohta lisää ja poistan pari.

Ketään ei oo mesessäkään tähän aikaan :( Muutamalle kaverille täytyisi laittaa kiitokset hauskasta eilispäivästä. ^^

Mutta, nyt lopetan tämän, mut laitan kuvien laiton jälkeen viel ainaki yhen kirjotuksen.