![C-Cassette Tee [White] -A/3/1](http://www.cybershop.fi/tuotekuvat/430x430/IMG_8368.jpg)
Tästä t-paidasta tykkään, mutta kun sovitin sitä, se ei oikein sopinut mulle :(

Tääkin on hieno :)

Ihana :D

Ja nää piilarit on musta kivat : )
No tästä ei kyl saanu viel mitään selkoa mun tyylistä, mut laitan kuvia aina välillä lisää. Ja kuvista kiitos cybershopille.


*hali*





Kommentit