Koitin äskön käydä nukkumassa, mutta oli tosi ahdistavan olosta nukkua, kun nenä on ihan älyttömän tukossa ja on kylmä, vaikka oli peitto + 2 vilttiä.. Tulin siis takasin.

Kattelin aamulla voicea ja kun sieltä tuli se Rihannan Disturbia (kirjotetaankohan noin?), niin huomasin ne valkoset piilarit ja yhellä mun kaverilla oli sellaset aika samanlaiset viime viikolla koulussa. Ja niiden hermoheikko hissan maikka oli meinannu jättää sen niiden takia jälkkään :D Sen tarkotus oli shokeerata kaikki ja siinä se onnistu. Ja mäpä olinkin ainut, joka ei pelästyny sitä, kun tiesin, et se laittaa ne *ylpeä*

Yhyhyy, mulla olis nyt köksää jos oisin koulussa..

Eilen me oltiin suunnistamassa ja meinasin kuolla sinne. Ensinnäkin, olin tosi kipeä, toiseksi, säihkädin kuoliaaksi kun se mun "aviomieheni" -.- säikäytti meit hyppäämällä yhen toisen kanssa jostain puskasta, kolmanneksi, (miks mun täytyy laittaa noi ekaks, tokaks jne..????) olin vähäs sekasin ja puhuin koko pari tuntia ihan ufoja kaverilleni, jonka kanssa suunnistin ja viimeiseksi: teloin sormeni heinään :(